Maxa din fettförbränning 2.0 by Fitnesskurser

Maxa din fettförbränning 2.0

Strategiskt utvalda tränings- och kostprogram anpassade för dina förutsättningar.

Smart träning gör livet roligare. Speciellt när du provar kläder.

Lär dig ”48 timmars metoden” för att maximera din fettförbränning upp till 48 timmar efter träningen!

"Nu kan du också träna på ett sätt som maximerar din fettförbränning & viloförbränning upp till 48 timmar efter träningspasset"

Med det sagt så förstår du säkert redan nu att det inte sker genom evigt gnetande på crosstrainern, löparbandet eller konditionscykeln?

Barn. Karriär. Pendling till jobbet. Livet kan vara väldigt krävande.

Barn. Karriär. Pendling till jobbet. Livet kan vara väldigt krävande. Och oavsett hur du känner inför det, så blir du äldre. En del ålderstecken har kanske redan börjat visa sig lite varstans. Det knakar lite mer i vrister och knän, vaknar upp stel i kroppen eller har fler besök på vårdcentralen och apoteket.

Du kanske rent av har kommit till insikten att dina föräldrar inte kommer att finnas för alltid.

Kortfattat. Detta är det verkliga livet.

Kvinnor och män brottas ofta med ganska liknande problem. En sak är att hormonuppsättningen förändras och likaså ämnesomsättningen. Detta medför i sin tur en del andra svårigheter.

Sedan har många kvinnor stressen med att hålla alla i familjen glada och hälsosamma, samtidigt som de skall klara av det för sig själva. Det är inte så konstigt att så många kvinnor allra helst skulle vilja få hjälp med att minska stressen både hemma och på jobbet. Där berättade många att de inte allt för sällan överkonsumerar alkohol eller socker som blir som en ”tillfällig flykt”.

Här är några saker som du får med det här programmet:

Strategiskt utvalda träningsprogram

Program med övningar som maximerar din ‘viloförbränning’ långt efter passet. De är korta och effektiva.

Anpassat för dig

Programmet är anpassat för dig och våra träningsprogram fungerar oavsett vart du befinner dig idag. Din kroppstyp avgör också vilken sammansättning av kosten som blir bäst för just dina förutsättningar.

Rätt kostupplägg

Med rätt kost så menar vi hur vi kombinerar kolhydrater, protein och fetter. För att stimulera de hormoner i kroppen som ökar fettförbränningen.

Mer energi & tid över

Med våra träningsprogram så kommer du vara klar med din träning innan de flesta har hunnit ta sig till gymmet. Så att du istället kan få mer tid och energi över till andra saker i livet.

Vi äter för att dämpa känslor.

När vi är stressade och oroliga är det vanligt att vi, omedvetet, försöker bli av med känslorna genom att stoppa något i munnen. Ofta är det de lite tafatta, passiva och hjälplösa känslorna som väcker denna hunger: besvikelse, stress, mindervärdeskänslor.

Och eftersom du är mer upptagen och stressad än någonsin så är du kanske inte helt nöjd med hur du ser ut och känns?

Undersökningar visar att ca 90% av alla tillfrågade kvinnor önskade att de var mer nöjda med sina kroppar och vad de väljer att göra varje dag. De vill äta nyttigare och motionera, men allt för ofta så:

  • Kämpar de med att få tid över
  • Är osäkra på hur de skall göra
  • De omvandlar inte kunskapen de har till handling – regelbundet
Och vem kan klandra dem?

Här är bara några saker som de brottas med:

  • ”Jag har för mycket på mitt bord”
  • ”Med dessa skador…”
  • ”Med mina barns schema…”
  • ”Med allt jag har med på jobbet nu…”
  • ”Med problemen jag har med min mage…”
  • ”Med dessa hormonförändringar…”
  • ”Så mycket som jag reser…”
  • ”Med mina kassa knän…”
Vi människor är ganska förutsägbara. Vi tror ofta att vi kommer få bättre resultat om vi bara lärde os lite mer, om vi bara läste lite mer bloggar, tidningar, följer fler experter eller lyssnar på några podcastavsnitt till.

Tyvärr är inte mer kunskap tillräckligt för de flesta av oss. För när vi blir allt för upptagna och stressade så är det de goda idéerna som vi gör oss av med först.

De flesta som vill göra en förändring kommer igång bäst när de har någon som...

Håller dig på rätt spår

De flesta av oss vet att vi behöver någon som kan övervaka och följer upp så att vi håller oss på rätt spår. Ändå har de flesta av oss ingen person eller program som håller oss ansvariga

Någon som hjälper dig att lyckas?

Kort sagt, du tar hand om alla andra och allt annat. Men när det kommer träning, hälsa och kosthållning så har du ingen i din ringhörna som hjälper dig att lyckas.

Fatta bättre beslut

Det vi egentligen behöver är en tydlig och effektiv kostplan att följa och lära oss hur vi fattar bättre beslut regelbundet under längre perioder.

Träffa Nicolas Fiori: Sveriges nya favoritränare

Nico har arbetat träningsbranschen i över 13 år och har utbildat allt från motionärer, professionella idrottare till basketlag.

Men han har också upptäckt att många vill ha mer strukturerad och personlig vägledning än vad en artikel kan ge.

Det är därför han skapade onlineprogrammet: ”Maxa din fettförbränning” – som består av anpassade kost- och träningsprogram som används av mer än 4 500 personer.

Lär dig hur du kan bränna kalorier upp till 48 timmar efter träningspasset

Tusentals slösar sin tid med olika dieter, räknar kalorier,
äter ‘låtsasmat’ och känner sig misslyckade när inget fungerar.
Visste du att man kan träna på ett sätt som maximerar din fettförbränning och ökar din viloförbränning (eller även kallat efterbränning) i upp till 48 timmar efter träning? Med det sagt så förstår du säkert redan nu att det inte sker genom evigt gnetande på crosstrainern, löparbandet eller konditionscykeln.

Denna träning ger nästan ingen positiv effekt alls på din förbränning. Visst kommer du att förbränna kalorier medan du tränar lågintensiv konditionsträning men du kommer aldrig att få den hormonella effekt som krävs för att kunnamaxa din fettförbränning och uppnå snabba resultat.

Tiden du tränar är ju endast 4% av din dag om du tränar en timma. Resterande 96 % av dagen händer ju inte så speciellt mycket om du inte ökar din viloförbränning. Din kropp måste vara optimerad för fettförbränning dygnet runt om du vill se synliga och snabba resultat.

Läs vidare så får du svaren för hur du också kan lyckas med det (oavsett om du är nybörjare eller erfaren motionär).

"Jag har hjälpt tusentals personer"

Låt mig börja med att säga att jag inte är en tankeläsare. De resultat som jag kommer att dela med mig av är från både mina egna klienter och från kunder av mitt nya ”Onlineprogram”.

Jag vet inte vilka resultat du skulle få för din träning. Jag känner ju inte dig.

Men jag har hjälpt tusentals personer att sammanlagt bränna bort tusentals kilon med fett genom åren. Mitt jobb går bokstavligen ut på att göra så att folk kommer i sin absoluta toppform så snabbt och effektivt som möjligt. Och jag vill tro att jag gör det ganska bra.

Här är några av de resultat som jag har fått med några av mina kunder, som följer strategierna vi har talat om här idag:

"Jonas gick från trött soffpotatis till sin toppform på mindre än 10 veckor"
Jonas
“Tappade 10 kg på 10 veckor”
Sofie A

Modul 1 – Kickstart

I denna inledande modul så går vi igenom grunderna och konceptet som hela programmet bygger på.

Du får bl.a. reda på principer och strategier för effektiv fettförbränning och viktminskning. Men också hur du beräknar din energiförbrukning och bestämmer din kroppstyp.

På så vis kommer du att få reda på exakt den nivå just DU behöver ligga på för att maximera din fettförbränning hela dagen.

Modul 2 - Kosten

I den här modulen så får du viktiga riktlinjer för kosten ihop med massa tips och strategier för att lyckas. 

Du får bl.a. reda på vilka kolhydrater, fetter och protein som är bäst för fettförbränningen.
Exempel på innehåll från denna modul:
Här kan du välja mellan TRE olika kostplaner eller tre olika ‘vägar’ att gå igenom programmet beroende på hur du är som person och dina förutsättningar.

1) Kostplanen ”Gå ner i vikt utan att räkna kalorier” är till för dig som mestadels ätit skräpmat och halvfabrikat under väldigt lång tid samt har mycket fett att tappa.

2) Kostplanen ‘Maxa Din Fettförbränning(originalplanen) är till för dig som är van att äta bra mat och regelbundet. Men som vill ta sin kost till en helt ny nivå. Till skillnad från de två andra programmen så innebär denna väg en del beräkningar och att du har en förmåga att kunna planera i förväg.

Med kostplan 2 får du bl.a. reda på:

♦ Exakt hur du får fram ditt dagliga energibehov
♦ Hur du lägger upp kosten efter din kroppstyp
♦ Exakt vad du ska äta och vid vilken tidpunkt
♦ Kombination av näringsämnena för bästa resultat
♦ Hur och när du skall använda ‘ätardagar’ och mycket mer

3) Kostplanen – Maxa din fettförbränning – Xtreme”är precis som den låter. Ett tufft 12 veckors program för dig som vill tappa fett väldigt snabbt. Detta program är extremt och passar dem som är lite mer erfarna och vill komma i imponerande form fort.

Skräddarsy din kost

UPPDATERING: Vi har förbättrat programmet ytterligare med hjälp av korta steg-för-steg videor som bara förklarar precis det du behöver veta.
Videorna hjälper dig också att välja vilken Nivå (din nuvarande kunskap om kost och livsmedel) som passar dig bäst just nu.

Modul 3 – Träningen

I den här modul så går vi igenom konceptet med att träna så att din viloförbränning ökar mellan träningspassen

  • Vetenskapen bakom träningen utan att tråka ut dig
  • Förstå varför programmen är så effektiva
  • Hur du ökar din viloförbränning 48 timmar framåt
  • Med denna kunskap kommer du att själv kunna avgöra och filtrera bort träningsformer som bara slösar bort din tid.

Modul 3.2 – Träningsprogrammen

I den här modulen hittar du de olika träningsprogrammen. Här väljer du program beroende på hur mycket du har tränat innan. 

  • Flera träningsprogram för gymmet
  • 21 Hemträningsprogram med speciellt fokus på efterbränning långt efter träningspasset
  • Du får styrkeprogram från uppbyggnad och nybörjare, till medel-intensiv och avancerad
  • Konditionsprogram från nybörjare till avancerad
  • Träningsprogram för dig som gillar att vara ute

3.3 Övningsbanken

När du har valt ett träningsprogram så går du bara hit och letar upp övningarna som ingår i ditt program.

  • I övningsbanken hittar du bilder och detaljerade beskrivningar på utförande för alla övningarna
  • Viktiga tips (som de flesta missar) så att du får ut största möjliga effekt av varje övning.

Du kommer att gå ner i vikt snabbare med den här programmet än om du springer på löpbandet en timme varje dag.

Du och dina vänner kommer att se skillnad redan första veckan. Det här är den snabbaste och säkraste metoden som forskare känner till. Om du hittar någon annan metod som hjälper dig att få din drömkropp snabbare så köper vi den av dig
Programmet är särskilt utformat för att du skall förbränna fett effektivt under hela dagen, detta är inte program som endast fyller din skalle med otydlig teori och stora idéer.

Så låt mig vara väldigt tydlig.

Det finns INGET fluff eller en massa utfyllnadsinformation.

Jag är inte den typen av person som pratar i 2 timmar för att ge dig ett litet guldkorn du kan använda. Jag vet faktiskt inte ens hur man undervisar på det viset.

Istället är denna onlinekurs speciellt utvecklad för att lösa problem.
Jag undervisar verkliga, konkreta strategier som jag personligen använder dagligen med mina klienter som betalar mig bra för det.

Om du någon gång innan har jobbat med mig eller köpt något av mina program innan, så vet du nog att jag är ett stort fan av att ”överleverera”. Det är därför som jag också har lagt flera bonusprodukter för att ge dig mer värde och möjligheten att skapa ännu snabbare resultat.

Du får även dessa svenska Bonusprodukter på köpet:

Du får dem helt utan kostnad när du handlar idag.

“Provkör” hela programmet i 30 DAGAR innan du bestämmer dig!

Lyssna nu,  jag har inget intresse av att ta emot dina pengar om du inte kommer att dra nytta av programmet. Dessa strategier och träningsprogram fungerar. Det enda sättet de skulle inte fungera, är om du inte genomför arbetet som krävs.
Eftersom jag är säker på att du kommer att bli nöjd med programmet så kan jag  ge dig en väldigt generös garanti.

Ta 30 dagar på dig för att avgöra om detta är rätt för dig!
Jag vill inte tvinga dig till ett beslut. Det är därför jag är villig att låta dig provköra ”Maxa din Fettförbränning” under hela 30 dagar innan du beslutar om det är rätt för dig. Gå igenom hela kursen. Använd programmen. Tillämpa dem i din träning och vardag. 

Du gör investeringen idag, men om du inte är helt nöjd med de resultat du får så behöver du bara skicka mig ett snabbt mail och jag kommer oftast tillbaka med din investering redan inom 24-48 timmar.

Detta gör det helt riskfritt för dig

Börja inom några minuter. Anmäl dig till programmet här.

Du kommer att få tillgång till hela programmet direkt efter att du har placerat färdig ordern.

Jag är redo att prova programmet!

Träning och kostprogram online

Kom i din bästa form någonsin - hemifrån